سیاهه 32
 
رسول مرادی

گاهی به فکر فرو میروم با خود میگویم اگر الان در کالیفرنیا بودم چه جور آدمی میشدم چه جور پدری میداشتم افکار خانواده ام در مورد چه چیزی قوطه ور میشد، چه فرهنگی داشتیم طرز فکرمان چگونه بود دینمان؟ آداب و رسوممان چگونه بود؟ دوستانمان و افرادی که با آنها رفتو آمد داشتیم چگونه بود، خود من چگونه بودم آیا همین افکار را در سر می پروراندم یا ..

اگر در میشیگان یا مکزیک و یا در جزایر هاوایی ساکن بودین چگونه افرادی بودیم.. ، در آینده ای نزدیک با سرخ پوستی به صحبت خواهم نشست تا بیشتر از آنها و قبیله هاشان بدانم، با بوداییان به صحبت خواهم نشست تا از آنها بدانم..

اکنون من در ایران، خیلی چیزها برایم نا مفهوم است، دلیل آفرینش، زمینه ی هستی، زیبایی، وجود زبان های مختلف، تغییرات آبو هوایی، زمان مکان، و بسیاری دیگر..

شاید اگر در آلاسکا بودم همه چیز طور دیگری بود من و تمام افرادی که در من با من و تا من ختم میشدند همگی موجودات غریبی بودیم.

سالیان سال است که انسان ها بر روی این کره ی خاکی ساکن اند، زادو ولد میکنند، کار میکنند، زندگی هم شاید گاهی! ، همدیگر را از تیزی عبور میدهند، به هم کمک میکنند، خبر های جهانی درست میکنند، از وقایع و خییلی چیز های دیگر صحبت میکنند دلیل همه ی این ها چیست؟ انسان چه میخواهد یعنی چه باید بخواهد، زندگی بدین شکل درست است؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







           
شنبه 7 تير 1393برچسب:, :: 10:8
R.M

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها